מצעים לעריסת תינוק – אילו מצעים כדאי לשים בעריסה?

את לא צריכה להוציא הון כדי לקבל את העריסה המושלמת עבור הקטן שלך. מצעים לעריסה יכולים להימצא בצבעים, בדפוסים ובעיצובים רבים. בהתאם לסגנון ולמותג, אתה יכול אפילו להתאים אישית את סדין העריסה הנוסף שלך עם שם של תינוק. לקנות את העריסה המתאימה לעריסה של התינוק שלך יכול להיות הרבה לילות טובים 'שינה עבור שניכם.

עבור תוספת חום ובידוד, אתה יכול לבחור כותנה קלה או שמיכות גיזה. הם עוברים על הסדין העליון וניתנים לנשימה, כך שהתינוק שלך לא ייחשף לאלרגנים במצעים שלהם. עם זאת, אם חם בחוץ, הם לא חשובים באותה מידה. אפשר גם לקנות שמיכות קלות לעטיפות ולהשתמש בהן בכיסאות רכב וכיסאות. הם עולים בערך PS6 כל אחד והם מתאימים לשימוש כמו שמיכת תינוק גם כן.

למען הבטיחות של התינוק שלך, להימנע כריות ושמיכות כבדות. קרן שיר הערש ממליצה להשתמש בעריסה מתקפלת במשך ששת החודשים הראשונים של החיים. מומלץ גם להניח את התינוק על גבו. קרן שיר הערש ממליצה להשתמש בסדין מותאם ושמיכה לנוחות הילד שלך. כריות ומצעים מגושמים יכולים להוביל למחלה, ולכן יש להימנע מהם.

אפשר גם לקנות שק שינה ועריסה מרופדת. שק שינה באיכות טובה הוא בדרך כלל PS15-35, והוא יכול לשמש במשך כמה חודשים. שמיכה איכותית טובה וגליון עליון יחזיק הרבה יותר זמן מאשר מצעים זולים. ודא כי המזרן של העריסה הוא רחב מספיק לתינוק שלך לישון בנוחות. הסדין העליון והשמיכה אמורים להיות רחבים מספיק כדי להגיע לחזה של התינוק שלך אבל לא מתחת לסנטר שלו.

מזרנים עבור עריסה מגיעים בשני גדלים, סטנדרטי ויבשתי, ואתה צריך לקבל אחד מכל אחד עבור העריסה המיועדת של התינוק שלך. המזרן צריך להיות מוצק ונקי. אם הדבר אפשרי, תוכל לקנות אחד שניתן להסרה כך שיהיה קל יותר לשטוף אותו. לחלופין, אם אתה מעדיף להימנע משימוש במזרן, אתה יכול לרכוש אחד עם לוח עליון נשלף כך שתוכל לשטוף אותו בטמפרטורה גבוהה. אם אתה לא רוצה לקנות מזרן, אתה יכול גם לרכוש אחד עם כיסוי עמיד למים כך שאתה לא צריך לדאוג על זה מקבל רטוב.

המשקל של עריסה מתקפלת יכול להשתנות, אז אל תשכח לשקול את הגבלת המשקל לפני שאתה קונה אחד. ככל שהעריסה כבדה יותר, כך יהיה קשה יותר לשאת אותה. בניית רוב המיטות דומה למסגרת העריסה

: מסגרת אלומיניום שצולפת למקום, ופיסת בד המשתרעת על פני המסגרת. בד זה מגן על התינוק מפני קרדית אבק וחיידקים, דבר שעלול להוביל לבעיות נשימה ולבעיות בריאות אחרות.

בזמן שאתה קונה מצעים לעריסה המיועדת לתינוק שלך, אל תשכח לקנות פשתן כותנה איכותי. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג על המידלינן מתיש או מתפרק. כמו כן, אם יש לך ילדים שישנים על העריסה, אתה יכול להשתמש בסדינים מצוידים בכותנה במקום בסדינים שטוחים. זה הכי טוב לקנות שלושה סדינים שטוחים, וחוסכים אם אתה רוצה. להגנה נוספת, לקבל מגן מזרן עמיד למים עבור העריסה של הילד שלך.

אפשרות נוספת היא לקנות פגוש עריסה. למרות שהם לא דרישה חוקית במדינות רבות, הם יכולים להיות מועילים. הם מגנים על ראשו וגופו של ילדך כשהוא נופל מהעריסה, ויכולים גם למנוע ממנו או ממנה לטפס החוצה. מצעים לעריסה צריכים להיות גם נוחים ובטוחים. הקפד לבדוק את תקני הבטיחות של העריסה, כיוון שישנן מדינות שבהן אסורים מפגשי עריסה.

ברגע שהילד שלך מספיק מבוגר כדי לישון בעריסה, אתה יכול לעבור למיטת פעוטות. ישנם מספר סוגים שונים של שולחנות החלפה ומצעים בעריסה, ואתה אפילו יכול למצוא אחד עם כיסוי! יש שפע של אפשרויות זמינות, אז קח את הזמן שלך ובחר את העריסה הנכונה לעריסה של הילד שלך. אתה תהיה שמח שבחרת עריסה עם העריסה הנכונה לילד שלך!

פרטים נוספים: https://flybyflyofficial.com/collections/%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7